Inceput de an 1

Tot ce conteaza e iubirea.

Ma intrebam ce inseamna sa fii spiritual? Care e treaba cu New Age? Unde se indreapta toti?

Aud peste tot de energii (le-am simtit), zei, lumina, IUBIRE. Nu stiu cum si de unde vin toate, dar stiu ca nu e nevoie sa ai vreo credinta, vreo religie, ca sa poti iubi, sa poti fi fericit. Nimeni nu trebuie sa ceara mai mult decat iubire neconditionata eului interior. Pentru asta trebuie sa mediteze fiecare persoana. Shiva e doar un zeu ca alti zei. Buddha la fel. Dumnezeul crestin si Allah la fel. Si cine stie cate religii mai sunt pe planeta asta.

Nu stiu daca exista rai sau iad, nu stiu daca exista alte forme de viata in Univers, nu stiu daca ne reincarnam. Dar ceea ce stiu e ca noi suntem oameni, intradevar suntem creatia cuiva. Toti, totul, toate suntem creati de ceva. Si daca numim acel ceva Divin, atunci toata creatia lui este Divina si fiecare particica din creatia lui isi are un scop. Asa cum fiecare proteina, molecula, atom, celula, tesut, organ au rolul lor, formand un organism complex, la fel noi, toti, mergem spre un scop comun. Asa cum toate celulele duc la buna intrebuintare a unui organism, asa noi restul, toate si toti, ducem la intrebuintarea acelui organism care ne-a creat. Noi suntem Divinul, impreuna cu ceea ce noi numim Infintul Univers.

La scara mica acum. Ce este omul sau cum trebuie sa fie omul? Ma intrebam daca budistii au dreptate cand zic ca trebuie sa renunti la eul interior pentru a scapa de suferinta. Trebuie sa renunti la eual meuminea mea, sa te detasezi de toate si atunci nu vei mai suferi. Si cu ce ramai?

Ceea ce ne face oameni sunt toate emotiile si toate sentimentele si toate trairile. Bune si rele (ce e bun si ce e rau?). Toate, negative si pozitive (ce e negativ si ce e pozitiv?). Daca pierdem ceva din astea, pierdem o particica din ceea ce ne face oameni. Pierdem farmecul vietii.

Oare am sti noi ce-i frumosul daca n-am vedea uratul? Oare am sti ce e rece daca nu am sti ce e cald? Toate simturile noastre trec de la o extrema la alta pentru a experimenta ceea ce numim Viata. Avem nevoie de toate pentru a fi oameni, pentru a trai. Nu trebuie sa ne detasam de toate. Trebuie doar sa le acceptam si sa le iubim asa cum sunt.

Iubirea e singurul raspuns valabil la toate intrebarilor tuturor religiilor si credintelor de pe Pamant. Iubirea neconditionata. Asta trebuie sa invete toti. Sa invete sa iubeasca, si taranul si sclavul, si criminalul si mortul.

E o noua era in care toti se trezesc si toti (aproape toti) incep sa vada ca toti suntem unul. Dar pentru a functiona ca un organism, toti trebuie sa fim in aceeasi oala. Toti trebuie sa fim uniti ca celulele in organism care formeaza un tesut, iar tesuturile un organ, iar organele un organism.

Toti suntem unul.

Radu Claudiu Corodianu

 

Zilele trecute ma gandeam sa scriu un articol cu cateva ganduri pe anul ce urmeaza (2017). Si, in timp ce ideile prindeau contur, dau peste acest caiet la mine in masina.
Nu stiam al cui este, asa ca il deschid si citesc randurile scrise mai sus. Era ca si cum ideile ce mi se conturau in minte, fusesera deja asternute pe hartie. Am fost atat de surprinsa, incat nu m-am mai putut gandi la altceva si, cum nu cred in coincidente, am inteles ca este momentul acestor cuvinte, ganduri, urari, energii sa iasa la lumina.

Si, asa cum zice si Bobo (Radu Claudiu Corodianu), iubirea este tot ce conteaza. Incepand cu iubirea  (si acceptarea) de sine. Daca n-o avem pentru noi, cum o putem da altcuiva? Nu putem da decat ceea ce avem.

 

Asa ca, in anul 2017, imi doresc in primul rand mie, imi doresc ca fiecare zi, fiecare noapte si fiecare moment sa fie primite cu ochii deschisi, cu inima plina de iubire si cu zambetul pe buze.

Imi doresc sa simt si sa fiu prezenta.

Imi doresc sa fiu eu, exact asa cum sunt.

Imi doresc sa am parte de multe rasete cristaline, de lumina in priviri, de vitamina D de la soare, de forta marii in corpul meu, de bucuria fulgilor de nea, de mangaierea vantului de primavara, de frumusetea transformatoare a fluturilor, de frumusetea asa-zisului “urat” si de bucuria fiecarui moment, exact asa cum este el: pur, real, plin de informatie, extraordinar in normalitatea lui.

Imi doresc un an de inceput 1, pe cararea sufletului meu.

Bun venit, 2017! ❤

Leave a Reply

