De ce nu ne plac lucrurile care nu ne plac

Unul din lucurile care nu-mi place si fata de care am o repulsie totala este clasa politica. Nu-mi plac politicienii. Atat de mult incat refuz sa retin orice legat de politica: ce inseamna partid de dreapta, de stanga, care sunt principiile dupa care functioneaza, modul lor de lucru… nu pot retine absolut nicio informatie care m-ar putea ajuta sa-i inteleg. Refuzul este total. Iar azi de dimineata am inteles de ce: pentru modul meu de actiona si de a trece prin viata este exact din perspectiva unui politician: smoke and mirrors. Facem orice in asa fel inca sa fim placuti de cat mai multi oameni. Superficialitate.

Leave a Reply

